Röda gummistövlar...

Då var det en regnigt skitdag igen. Humören är på skala - och bättre blir inte av att man vet att nu är det riktigt höst med gummistövlar. Jag har ett par röda som jag får dela med stora hönan då hon snor det hela tiden. Jag älskar de men det gör hon också. Vissa älskar höst, jag är INTE av de. Jag älskar bara mina gummistövlar så enkelt är det. De är OCKSÅ SKOR!!!!
Så idag tänder jag ljus, ta en kopp kaffe tittar på mina gummistövlar och GÅR INTE UT I SKITVÄDRET!:)
Ha det gott igelkott!!!




Kommentarer
Johanna Roth säger:

Supersnygga!!!!!

Vill oxå ha röda gummisar!



Att ha på fötterna alltså!



Kram

2010-10-19 | 17:27:13
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback