ON-knappen.

Det känns så där att blogga när man inte mår bra. Blotta sin innersta är så där för mig. Fast enligt experterna det är bra/befriande att blogga om sina känslor. Kanske det är fler som borde göra det. Jag har några steg kvar att ta innan jag kan gör det fullt ut. Idag är det mörkt. Både ute och inne. Vaknat så där utvilad, men tankarna är lika förvirrande som igår. Alla säger att-"du måste ringa din doktor", "Ring och boka samtal", prata, prata, prata......Men när man pallar inte älta sina problem mer? När man vill bara vara normal(vad det innebär vet jag inte) och vill prata med sina vänner om allt möjligt än bara om hur man mår. Vill bara skratta, prata om livet, barnen, männen, jobb, semester, sex, fest....ja ni vet allt som tjejer brukar babbla om. Jag vill bara leva igen!!

Vill att någon trycker på ON knappen, för jag hittar inte det. Det är för mörkt!


Kommentarer
Eva säger:

Hej Erika. Jag tror inte på, att lämna ut sig fullständigt på sin blogg. Lite av sig själv (tycker jag) man ska spara för sig själv och för sina vänner. Man blir så oerhört sårbar när man lämnar ut allt och man har inte riktigt koll på vem/vilka som läser. Så.. behåll lite av dig själv hos dig själv!

Tråkigt att du inte mår bra. Jag hoppas det vänder snart. Kram E

2010-10-27 | 10:56:16
suzan säger:

LOVE YOU!!!!

2010-10-27 | 17:17:10
Johanna Roth säger:

Styrka & all kärlek till dig!

2010-10-27 | 19:39:11
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback