Magsår..

Har varit hemma idag. Hade så ont i huvudet så jag kunde knappt öppna ögonen. Det blev planläge i sängen med täcket över huvudet till 9 på morgonen. jag plockade lite i huset så klart blev det planläge på soffan med magsmärtor denna gången. Jag är en person som HATAR gå till läkare. Jag skickar alla, men jag själv drar ut på att boka in en besök. Har man pluggat i tre år sjukdomar, diagnoser, behandlingar, då tror man att man är själv läkare. Så jag satt diagnosen idag- Magsår. Jag VET att jag har det och jag VET hur en gastroskopi går till. Så jag kommer ALDRIG utsätta mig för det om de inte kan söva ner mig......Rätt obehaglig faktiskt...eller rättare sagt det gör jävlas ont!!!! Så nu ska jag bara hitta en villig doktor som lyssnar på mig och kan skriva ut behandling(jag vet precis vad man ska ha). Så tills dess lider jag i tysthet och har en anledning till att må JÄVLA DÅLIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback