Jobb, kaffe och tjejkväll.

Fast jag inte sov så mycket har jag släpat upp mig och åkt till jobbet. Men herregud!! Jag fick ta på mig vinterjackan och skrapa bilen. Så jä...kallt!! På jobbet har vi en skön stämning med lagom jobb och alla går liksom i en rosa moln och bara njuter. Det är oftast inte så på vårt avdelning. Äntligen har man så mycket så att man gråter blod eller har väldigt lite att göra. Aldrig lagom. Men efter en tuff period med överbeläggning och väldigt sjuka patienter så välkomnar man en liten andningspaus.

Efter jobbet har jag sprungit bort  och nosat på Freja. Men Guuuud va bebisar luktar gott!! Hon är såå söt. Och pytteliten!  Mina äggstockar skrek av längtan att få en liten bebis. men jag känner att jag har gjort mitt:)

Sen kaffe och söta Suz med mycket skratt då hon har en galen kattunge som plockar plastpåsar ur kökslådor....helt galen. En del djupa tankar blev det, med kattens underhållning i första hand.

Nu är jag hemma och bara är. Googlar runt för att hitta något efterrätt till kvällens tjejkväll vi ska ha hemma hos mig. Eftersom jag har levt utan socker i fyra dag, vill jag inte vräka i mig sötsaker igen för då är det kört. Alla som känner mig vet att jag HATAR mörkchoklad, så valet var enkel för ikväll för att motstå frestelsen. GI-chokladkaka utan mjöl med mörk choklad och kaffe i. Blääää. Men mina goa vänner älskar mörkchoklad så det blir säkert uppskattad:)

Ha en underbar fredag och Ha det gott igelkott!!:)

Kommentarer
suzan säger:

Tack för en underbart rolig och trevlig kväll, Sys. Love you! KRAM

2010-10-16 | 09:58:34
Johanna Roth säger:

Hej!

Tack så hjärtligt för en underbart rolig, god och galen kväll:-)!



Puss

Johanna

2010-10-16 | 12:10:33
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback