IQ befriade människa-eller hur mycket kan man lägga ut på en blogg.

Jag bara undrar! Hur tänker vissa om sitt liv. Är det OK att blogga om och namnge personer som man är ovänner med? Kalla de hora och hota med att slå de om man träffar med den personen? Hur är människan funtad då? Hur länge ska man tåla den behandlingen?  Jag skulle aldrig acceptera att Han hänger ut mig med namn och hotar mig och att jag ska behöva tänka om vilken uteställe jag går för att slippa träffa han. Jag är sååååååå förbannad!!! Omogen människa som behöver verkligen någon som ta ner han på jorden.
Har han aldrig tänkt på det att personerna som han hotar och hänger ut har familj som INTE gillar vad han håller på med?? Jag bara säger gör mig INTE förbannad!!! Jag är snäll tills någon sårar mig eller min familj. Sen är det kört. Det är inte för inget jag har fått namnet Pitbull. Jag släpper inte.......
Så arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback