Gulyàs soppa och Bulgarien gäng....på 16 pers!!

Kvällen handlade om soppa, Bulgarien och massor med skratt. I somras har en "liten" gäng på 16 personer har bestämt sig att åka till Bulgarien. En vecka All Inklusive med sol och bad. Ja,... och jag nästan glömde..6 vuxna och 10 barn! Skratta inte!!! Det gick helt galet kanon. Ungarna trivdes, höll varandra sällskap, så man slapp tjurandet och syskonbråk, fri tillgång till glass och läsk, och så klart fri sprit för vuxna. Kan det bli bättre?? Resan var kanon och ikväll var det dags att träffa hos oss och kolla på alla bilder som blev tagna. Om någon har missat (det är svårt när ni läser mina inlägg) så kommer jag från Ungern men har bott i Sverige i 24 år så jag är väll en "turistblatte" nu. Jag lagar sällan ungersk mat, men ikväll blev det äkta ungersk Gulyás soppa med varma baguetter och vin. Sen glass med maränger, grädde och banan som efterrätt. Lägger upp några bilder från resan och kvällen. Njut!! Kramis-kramis

En glad tjejgäng!!



Killarna ville va värre så klart!!



Mannen i mitt liv och Jag.



Glada barn-de är tillbaka nu i tonårstrottset:(



De vuxna var lika glada.....många drinkar eller?





Och ikväll-Soppa och så klart Ungersk Chili till det.



Så går det när man kliar sig i ögonen efter att man har pillat på paprikan.....




Glass till efterrätt....då kom gamarna utan tjat:)



Spaning på bilderna.....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback