God morgon!!! Seg i pannan!!

Har vaknat med värsta huvudvärk och så seg som att någon har klubbat ner mig. Måste ta ett snack med Jonas:)
Ni som inte vet så arbetstränar jag på jobbet och kan komma och gå när jag vill eller rättare sagt hur jag orkar. Det är för att vänja mig för arbetsplatsen, och stressen. Förra veckan har jag varit där i tre timmar och det kändes efteråt att jag har sprungit maraton. Not Nice:(  Så jag hoppas att det kommer snart så att Pitbullen kan återvända med full styrka och kraft!! Så jag dricker upp mitt kaffe, skriker och svär en runda medan jag fixar luggen och glider till jobbet. Ha det gott mina vänner i höstblåset!!!!


Hoppas på den gamla glädje på jobbet snart! Woff





Kommentarer
Johanna Rothen säger:

Hoppas jag också, vännen.

Skönt att se dig lite!



Vacker bild också:-)

2010-10-05 | 08:33:02
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback