Garage=Loppis=seg eftermidag!!

Jag är inte på G idag. Vet inte om det är för att idag har vi äntligen hämtat alla våra saker som vi har lagt i kartonger osv tills garaget är uppe. Jag tycker inte att man ska hänga ut personer på en blogg så jag drar inte hela historien här. Dem som vet vet....Men för mig var dagen en avslut på en episod i mitt liv. Jag är både tacksam att våra saker är hemma men en del av mig sörjer också. Jag har förlorat någon som betydde en hel del för mig. Men han tänkte tydligen inte likadant.
Som sagt, det var saker som man har inte sett på snart två år. Mycket bilder och många minne. Att jag är snuvig gör inte saken bättre så jag har absolut ingen kraft idag. Garagen ser ut som en mindre loppis, och jag fick huvudvärk bara att se på alla grejer där inne. Phuu.... Men för att det ska va något positivt!! Mina älsklingsstövlar har kommit hem!!!

Min  Eftermidagsfika.....


Loppis....




Mina älsklingar är hemma!!!




Är man trött eller!!! Ebba tog bilden....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback