En vecka utan socker:(

Idag var det en vecka utan socker. Jag har fortfarande abstinens, men det blir bättre och bättre varje dag och jag hittar mina alternativa sockerkällor, som passar för min "Pitbull-GI". Har ställt mig på vågen idag....och gissa.....JAAAAA 1kg mindre!! Så klart att jag vet att det är bara vätska. Jag är rutinerad bantare som har VIP-kort till alla bantningsmetoder......Men jag kom på att jag glömde att ta fram måttbandet och mäta....så jag ska göra det sen.
Puss och kram alla!!!

Jag vill ha fortfarande SÖTT!!!






Kommentarer
Orsi säger:

Skit i vågen!Ta bara måttbandet,väg dig bara varannan vecka så blir du gladare!<3<3<3<3

2010-10-19 | 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback