En effektiv och hopplös dag!!

Som sagt var det dags att rensa. Var inte lätt med tre samlare. Men jag är överlycklig. Vi har rensat tjejernas garderober så nu blir vi fattiga!!! De har vuxit otroligt under åren(som tur det). Och så har vi rensat, rensat och varit förtvivlad över vad mycket skit vi har samlat på oss under åren. För min del skulle vi kunna  har slängt allt, men min man är en hopplös samlare. Det ska gå genom varenda kartong och vända varenda små sak.  Som tur det finns Tradera. Efter noggrann övervägning insåg vi att på Tradera kan man sälja allt!! Så vi har fotat lite på eftermiddagen och försöker klura ut hur man säljer. Annars ryker de till tippen. Jag tycker personligen att det är befriande att slänga saker som man har samlat på sig. Man väger liksom mindre i själen. Känns att varje sak äger en på något sätt så man blir friare att bli av med de efter en tid. Fattar ni inte?? Inte jag heller-bara försökte va lite djup:)

Så nu sitter jag på soffan, är helt slut i kroppen, kvällsmaten blev bränd, mannen är irriterad för att jag vill slänga allt, ungarna är sura för att de har fått kompisförbud imorgon(de var försenade hem) och jag har en helt hög med tvätt!!! Är det någon som vill byta??


Kaoset!! Det enda som jag har svårt för att slänga det är böcker....         



Och det finns ännu mer!!!

Kommentarer
Orsi säger:

Man ska aldrig slänga böcker!sälj de istället!Eller skicka de till mig!!!!

2010-10-18 | 23:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback