En dag då allt snurrar...

Då var det söndag. Kass väder, men jag vaknade utvilad. Och oavsett hur tråkigt det låter så var man tvungen att städa...Efter att jag har snurrat runt och "kört" med hela familjen upptäckte att jag kan knappt andas och är tillbaka i snurret. Vad faaaan.....jag måste bara skrika!!! Att jag lär mig aldrig. Istället att skita i och bara vara en söndag, så är jag uppe i varv igen. Och så har jag gått runt i flera dagar och funderat hur jag ska lösa ett problem som ger mer och mer huvudvärk.....Så klart det är samma "duktiga" Erika som vill behaga alla och vågar inte sätta ner foten. Jag velar själv fram och tillbaka och mår kass istället. Så jag la mig i ett bad och försökte slappna av.....tills Hanna Montana började sjunga på andra sidan av dörren. Då var det kört....kan inte slappna av när det är inte helt tyst, så jag klev upp och slängde mig på soffan istället. Guuud,,,,,jag vill ha bara tyst!!!!!!! är det så mycket begär???

Ett försök till att slappna av......



Kommentarer
Johanna Roth säger:

Tystnad är ibland svår att nå, på nåt sätt är den svår att finna när man redan är uppe i varv och hör minsta ljud. Passa på när du kommer hem från jobbet, när du är själv. Lägg dig då i badet. Ta vara på den tystnad som emellanåt faktiskt finns <3.



Love.

2010-10-25 | 08:51:50
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback