Asså, Typ, Liksom...tjejsnack

Jag ligger på soffan och lyssnar på Nellie och hennes kompisar som sitter och fikar. De tror att jag kollar på film och har hörlurarna på mig fortfarande. Tjejsnacken är igång.....är hon ihop med han? Asså han är så dum...Liksom har du sett hur han tittar? Typ de kläderna.....Jag kan knappt hålla tillbaka skrattet! Såå härligt att lyssna på fnisset, spänningen i luften när de pratar om killar, kläder och eventuella discot nästa vecka. Guuud!! Det är så roligt att höra deras tjejsnack. Med ett leende på läpparna tänker jag tillbaka när jag var i början på tonåren och började spana in de äldre killarna, viskade med kompisarna, och alla frågade chans på alla.....Hoppas bara att hon fattar hur bra hon har och att hon njuter livet dock kaoset hon har i sitt söta huvud!!

Opps...nu har de upptäckt att jag lyssnar...så lika bra ta en bild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback