Vinlotteri.

Vinlotteri med jobbet som dagens avlutning. Härligt kväll med några från jobbet som va lediga och orkade komma. Det är alltid svårt att få ihop folk som jobbar inom vården. Ikväll var vi 10 st och kvällens värdinna (som vann sist) var Lotta. Goda ostar av olika smak och lukt för den delen, kex och söta vindruvor var starten på kvällen. Så klart mycket prat och ännu mer skratt medan man har avnjutit tilltugget. Äppelpaj och kaffe som efterrätt och sen lottades vinflaskorna ut. JAG VANN INTE IGEN!!! Ja jag hade inte turen med mig, men vad gör det? Man är med i första hand för att njuta varandras sällskap. Att man kan gå hem med 7-8 vinflaskor på köpet är en bonus. Kvällen var lyckad och jag kände på nytt varför jag trivs så bra på AVD 19. Jag har så underbara arbetskamrater och vi har otroligt roligt ihop!! Det känner både studenterna och patienterna. Alltid skratt och galenskap på vårt avdelning trotts stressen. 

Kvällens värdinna Lotta med söta Suz.



I väntan på att äta de goda ostarna....



Kvällen vinster (nästan alla)



Stora hönan fick följa med....                  Glasögonmodeller??




Förtsa plats-Gustav 7 flaskor!              Andra plats-Linus 2 flaskor!             





Tredje plats-Lotta 1 flaska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback