50-saker att göra innan jag dör!

Ta en kopp kaffe....lång läsning! puss

1-Fixa färdig min trädgård, med en badtunna, och "lustgård"
2-Besöka: Colosseum, Pyramiderna, Taj Mahal, Stora barriärrevet. Grand Canyon, Kinesiska muren, Lutande tornet i Pizza
3- Börja rida igen
4- Resa genom Asien min ryggsäck och jag
5- Bo i ett annat land
6- Lära mig vrakdykning
7- Besöka alla 7 kontinenter
8-Åka på safari i Afrika
9- Sova och älska under bar himmel på en strand en stjärnklar natt 
10- Besöka Disneyland med barnen
11- Åka med Orient expressen
12- Åka på en weekend till Prag
13- Tillbringa julafton på en strand
14-Simma med delfiner
15- Få barnen också att skaffa dykcert. och åka på en dykresa.
16- Åka till Australien
16- Ta ut en examen i specialutbildning
17-Göra den där tatueringen jag planerat
18- Göra en dokumentärfotoserie
19-Be om hjälp oftare
20- Fixa ursnygga nakenbilder på mig
21-Göra mig av med allt jag inte vill ha eller inte använder
22-Se en musikal på Broadway
23-Vara ute mer
24- Åka genom USA, från kust till kust
25- Springa på glödande kol
26-Köra på bana
27-Uppleva midnattssolen i norraste norr
28- Lära mig flyga flygplan
29-Tillbringa minst en sommardag på en filt i trädgården under ett träd tillsammans med en bunt böcker
30- Flyga helikopter
31-Fixa mina bröst
32- Lära mig byta däck på bilen
33- Besöka mina vänner oftare
34-Våga Rida på en elefant
35-Se norrsken
36-Börja Cykla till jobbet från där jag bor nu
37- Åka till Nya Zeeland
38-Lära mig Photoshop på riktigt
39-Odla Bonsai träd och kunna behålla den i liv.
40-Sluta bekymra mig över pengar
41-Åka till Moskva
42-Göra en släktforskning
43-Cykelsemestra med hela familjen på Bornholm
44-Hoppa Bungy jump
45- Säga ja till allt mina barn föreslår under ett dygn (så länge det inte skadar någon)
46-Inse mina begränsningar
47-Lära mig göra sushi hemma
48- Åka till Island på semester
49-Tågluffa/båtluffa
50- Börja acceptera mig som jag är:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback