Tacos, godis och kastanjer...

Som jag skrev tidigare så har vi yrat runt i affärerna mesta av dagen. Efter att jag blev dissad i bilen så hade hela familjen "fri lek" dvs att Jonas satt vid datorn barnen satt vid datorn och jag satt vid datorn. Och DET VAR TYST!!!!!  Gnäll på det, men det var otroligt skönt!! Och alla valde det som just då gav lite ro.

Sen så klart kvällsmat. Tacos blev framröstad, och ingen demonstrerade. Under matlagningen så pratade jag med kära farsan en timme och det är ett  praktiskt exempel på att kvinnor kan göra flera saker samtidigt:)
Mannen har härmat ungarna och har fått en så kallad selektiv  hörseln dvs han hörde inte när jag ropade att vi ska laga maten. Så klart datorn surrade för högt:)

Sen slappande på soffan med godis och otroligt gooooooda kastanjer som gjordes i ugnen och serverades med smör och flingsalt. Jättegott!! Och till allt gott så har dinosaurier invaderat vardagsrummet. Jurasik Park är alltid en klassiker och kollar man filmerna vartannat år så kan de va riktigt underhållande:)

Så säg inte att barnfamiljer har tråkigt på en lördagskväl!!  Så god natt kära vänner och sov gott. Nati-nati:)


Gyllene regeln- Mätta barn=glad och nöjd familj:)




Tacos. Mmmmmmm






Nu när jag tittar på bilderna....är inte de rätt lika äggen frå Alien filmerna? Hmm......





Kommentarer
ÅSA säger:





Nu är vinnaren i Gästbloggar tävlingen utsedd.

2010-11-14 | 10:33:54
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
Johanna Roth säger:

Mycket fin webdesign!!!! I like!

2010-11-14 | 15:29:54
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback