Save me!!!

Undrar hur många av föräldrarna som skriker de orden idag och läser fanatisk på FASS hemsida om vilka tabletter kan man ta mot att förebygga hjärnblödning. Ja, precis, Jag menar att höstlovet har börjat. Guud, med tanke på alla utbrott min stora höna klarar av på en dag och lilla hönan som blir svart i ögat när saker går inte precis som hon har planerat, så vet jag att jag har en tuff vecka framför mig!! Jag börjar jobba 25% nu, så de kommer va hemma några timmar själva....hoppas att de inte dödar varandra!!! Syskonkärlek på högsta nivå.....Men jag tar ett djup andetag, och försöker parera mellan hönorna......kanske veckan bjuder ändå på trevliga överraskningar! God morgon!!











Kommentarer
Johanna säger:

Ja ni ska ju komma och hälsa på oss imorgon:-) KRAM

2010-11-01 | 19:56:18
Bloggadress: http://maxwilmera.blogg.se/
Eva säger:

Vilka härliga hönor :)

2010-11-01 | 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback