Orkar inte.

Trött och sliten så ni får inget att läsa idag. Ja....jag vet att vill man bli en kändis bloggare så måste man lägga in 20 inlägg varje dag;) Jag pallar inte......Men ok. Jag kan dra det snabbt....
Jobb, hem, sjuk barn, tjurig PMS barn, trevlig matlagning med mannen, tjurig PMS barn, bonde söker fru, skrikig PMS barn, sovande barn, film,kaffe och kakor med mannen, planläge på soffan, bloggning, dusch, säng......Nu får ni ge er!!! Där slutar jag......lite hemlis får man behålla eller??;)


God natt!!!




Kommentarer
Johanna Roth säger:

Trött & sliten får man vara ibland.

I morgon är en annan dag, förhoppningsvis en bättre dag. Men film, kakor och mys med mannen lät inte fel <3!



Stor kram!

2010-11-11 | 10:59:48
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
ÅSA säger:



Tack så jätte mycket :D Glad jag blir.



Jag har inte backat än :P men håller på att äta upp pepparkaksdegen ;)



Du behöver inte göra 20 inlägg :P men du måste Kommentera andras bloggar o få så många kommentarer som möjligt på din blogg :)

2010-11-11 | 12:44:19
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback