Önskelistan...

De som känner mig vet att hos mig gäller ofta allt eller inget. Jag kan glida runt en hel dag i slappakläder, håret spretande åt alla hål, inget smink, och kan helt lugnt hämta posten, eller bara sitta ute och inte bry mig att flera får hjärtinfarkt. Men på andra sidan vill ja ha det så ska håret, sminket, kläderna ska va perfekta och så klart minst 12 cm klack på skorna. Så kortfattat...lite schizo.....
Så jag skrev till tomten....


Snälla tomte!!

Om jag tänker efter så var jag inte helt snäll i år, men kan inte jag få önska mig bara en sak? Titta på bilden snälla Tomte!!! Snälla.......
Puss och Kram Erika

Tror ni att han läser det?? Jag hoppas det.....har ändå försökt uppföra mig!! Att försöka måste räknas också!

Jag är kär!! En ånt vill jag ha!!! Visst ser overallen helskön och otroligt cool ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback