Legaliserat Otrohet?

Körde bilen idag och lyssnade på radio. Först trodde jag att det var en skämt, men så gick jag in på nätet och så klart hittade jag sidan. Det var INTE skämt!!! Victoria Milan: Ny Dejtinsajt för otrogna....Trodde jag skulle smälla av.
Jag är rätt liberal av mig, men här kändes något fel......

Enligt undersökningar så har 50% av svenska folket var otrogen. Jag tänker inte dra moralsnack till någon. Det finns alltid en orsak varför man tror att "gräset är grönare på andra sidan".  Man ska aldrig döma förre man har lyssnat på båda sidor,..... Säger inte att det är OK, men ibland  kan man få höra berättelser som kan ev milda "straffet"....

Men min poäng här. Ska man försöka göra otroheten på denna sajten mer "rumsrent"?  Eller försöker man samla folk som har eller vill inte ha dåligt samvete? Vet inte.

Som jag har skrivit innan så tycker jag att så länge den andra partner accepterar den öppna sättet att hitta "kicket" så fine, jag har inget att säga emot. Många par vill ha extra partner i sovrummet och så klart denna sajten kommer underlätta för de med.

Men om sajten har kommit enbart för att få människor glömma den andra partner och skapa en  ny fri och radikalt 70-tal utan att behöva granska samvetet, så........ kanske lite överdrivet??

Jag tycker att när man har kommit fram själv vad är det som inte stämmer  och vad är det som får en att fundera och snegla på den andra"grönare sidan" (som blir säkert lika tråkigt när man har klippt gräset) då det är bättre kanske att fånga partnern och säga: - "Du! Jag har törtnat, jag behöver mer spänning!"
Sen får man se hur mycket man vill satsa för att rädda relationen.

God natt!!


Vem vill hänga så?








Kommentarer
SANDRA säger:

jätte fin blogg!

Var gärna med i min"dagens blogg" gullet : >

2010-11-24 | 10:33:41
Bloggadress: http://shik.blogg.se/
ÅSA säger:



Tack så mycket :) Men så mycket o ta igen nu, skola osv. Men känner tyvärr fortfarande att jag inte orkar :(



Hoppas det är bra med dig idag! :)

2010-11-24 | 10:41:16
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
ÅSA säger:



Ja verkar som en skum sida det där. Mitt ex kan dejta där om man dejtar andra otrogna människor, det passar nog honom :P

2010-11-24 | 10:42:49
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
ÅSA säger:



Jaså. Vad är det du jobbar med? Hoppas du inte arbetar ut dig, det ska man passa sig för!

2010-11-24 | 11:02:52
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
Alex säger:

hahaha jag hörde reklam för den sidan igår och trodde att det var ett skämt! Helt knäppt, då är det väl bättre att göra slut eller, som du skriver, vara ärlig och säga vad som är fel! Din blogg förgyller min dag, men det vet du ju redan :) Ses snart hoppas jag! stora kramar

2010-11-24 | 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback