Inget dålig samvete här-INTE!!

Har suttit framför datorn och kollat på Stargate Atlantis serien. Hönorna i sina rum efter att de har mördat varandra,(och gav mig fruktansvärt huvudvärk) och det är tyst i huset. Den lilla kollar på tv och den stora är inne på datorn. Och NEJ, jag tänker inte få dåligt samvete för det. Idag blir det att bara vara. Det regnar , blåser, och är mörkt. Och med tanke på att man har haft kollektiv här i huset i veckan med alla kompisar så en dag med känslan att bara vara i vart sitt hål kan va rätt skönt!!
Så jag bryr mig inte om den duktiga ängel Erikas tjat som sitter på min axel för att få igång barnen och mig själv. Lyssnar på den lilla röda figuren på andra sidan och slappar vidare.....
Tack och hej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback