Hörselskadad tonåring Grrrrrr....

Fredagskvällen börjar bra!!! Ibland undrar om jag ska köra in en slang i ungens öra och tvätta den. Så arg man blir!!!Hon hör vad hon vill höra....Är det bara mina barn som har en selektiv hörselskada?? Man blir galen när det är femte gången man skriker -"gå och duscha!" Den stora hönan har varit och åkt pulka på backen och såg ut som kom och hjälp mig. Ja, ni läste rätt...åkt pulka på GRÄSET....blöt är det, så de glider väl bra på den, men det sura gamla blöta gräset luktar också!! Ja, snart ger jag upp! Om hon inte har PMS humör och bråkar med alla, då är hon döv.
Undrar vilket är bäst!!

Så pitbullmamman kommer snart fram dock andningsövningar, samtal med Gud om hur han har tänkt när han fixade tonåringarna och terapi!!
Så Fredagsmyset kan börja....NOT!!




Kommentarer
Johanna Roth säger:

Igenkänningsfaktor, helt klart:-)

2010-11-08 | 20:42:04
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback