God morgon!!!

God morgon alla glada. En natt som denna!! En dröm som förföljer mig hela tiden. Vet inte vad drömmen betyder men jag måste ta reda på det och bli kvitt med det för alltid för den får mig att må kass!! Har ni haft det så innan??

Ja...vintern har kommit. Snö och tyvärr blås. Men är man inne så det är vacker. Jag och lilla hönan är hemma och gör absolut ingenting! Jo...förlåt vi kollar på Buffy och vampyrerna...underhållande:)  Skönt.

Idag ska jag på HLR och jobba sen kväll. Blev lite tokig med tider så jag jobbar en hel pass. Hoppas att jag pallar. På andra sidan är det bra att se hur mycket jag pallar med om jag ska kunna börja jobba halvtid från och med nästa vecka.
Håll tummarna!!!

Och till slut har jag äntligen  hittat mina tofflor-alltså den ena. Stora hönan har använt de i somras och de var helt borta. Tills nu!!! För att jag VERKLIGEN behöver den nu-eller hur!!!

Så sötisar!! Ha en skön dag och jobbar ni inte gosa in er på soffan, tänd brasan, fixa varm choklad och några bullar. Njut!!

Kramis-kramis

Jaha....han mår rätt bra i korgen, eller??



Då har vintern kommit!!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback