Filmdag i mörket

Torsdag, mörkt, kalt, Men jag är INTE BITTER:)
Hemma igen med lilla hönan, eller rättare sagt fortfarande....något virus om tog över hennes mage så vi har tillbringat snart 2 veckor med illamående och magont. Och så klart massor med TV tittande. Och så är vi isolerade från omvärlden. Jag är såååååååå uttråkad. Att kolla på film hale dagarna, och städa har förlorat liksom sin charm. Jag har bakat ihjäl mig och snart har vi inga plats i frysen. Så nu är vi inne på andra filmen, jag har inte städat, har ont i skallen, och som räddning zappar jag runt på nätet. Motivation på noll och mina rutiga pyjamasbyxor har snart vuxit fast i min snygg (ha-ha) kropp. Som sagt jag är inte BITTER!!!
God dag mina kära läsare!! Hoppas ni har mer spännande att se fram emot!!
Kramis-kramis!!!

Kankse en runda till IKEA?? Ha-ha.....


Kommentarer
Johanna Roth säger:

Så jäkla kul låter det inte, men livet är ju liksom så emellanåt. Inte så mycket att göra nåt åt mer än att gilla läget.

Det blir en annan dag, en annan tid med friska glin och aktiva dagar:-)



Kram till dig och krya på hönan!

2010-11-11 | 14:41:48
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback