Dagens outfit....

I somras så var vi i Bulgarien där jag blev kär i den stickade kortärmade tröjan eller vad det är. Ramlade in i ett hantverksaffär och då upptäckte plagget. Jonas tyckte inte om det förre jag har provat den(var inte skönt i 30 graders värme) och då såg man att det kan va något till hösten med ett par jeans......Man knyter även vid höften eller så har man bara rakt ner hängande. Hissa eller dissa, men jag älskar den!!! Och så klart de som känner mig vet att jag har ett stort kärlek till galna örhänge, som jag älskar ha på jobbet eller bara på stan. Patienterna brukar säga: "Det är den systern som har roliga örhänge och svarta glasögon"....

Min stickade älskling med ett svart långärmad under....



Och så de små söta/galna örhängerna från Bick Bock....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback