Vi har fått oönskade besökare!!

Han stod där, skakande med sina stora öron och tittade på mig. Han var sååå söt så jag tänkte,-hur kan man skada de små liven? Men jag VET eller försöker intala mig själv att han/de måste bort!! Ja , ni vet säkert vad jag pratar om...det var dags!! Vintern är här och de små liven behöver mat. Så de har hittat det perfekta matförrådet. Kaninburen på garagets baksida!! Jonas är vansinnigt, och jag får gå och handla fällor idag. Och så får vi flytta kaninburen till tomten så fort vi kan gräva oss genom snön.
Jag tycker synd om de, men jag vet att de kan orsaka otroliga skador, och att de gillar att föröka sig -vem gör inte det;)
Så idag blir det att inhandla musfällor!!!

God morgon!

Man vet aldrig hur smarta våra små besökare är.



Men vist kan de va söta???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback