Pyssel för barnfamilj.....eller terapiarbete......

ALMANACKA!!! Ett måste i allas hem. I alla fall i vårt hem. Så varje år ska det inhandlas en familjealmanacka med 5 spalter så att alla (mest jag) kan skriva in sina aktiviteter och schema.
Så var det nu också. Oftast är de jättedyra men vi hittade en igår för bara 29kr:) Solklart ett fynd!!

Men att komma till poängen. Det roligaste var när jag öppnade den och hittat massor med klistermärke med olika motiv för varje händelse. Klockrent terapiarbete!! Så nu ska jag inte bara komma ihåg att skriva in allt, och påminna hela familjen om att LÄSA almanackan, nu ska jag klistra in rätt märke också!!!!

Vem behöver piller och terapi när det finn såna fiffiga almanackor??

Så jag VET vad jag gör idag......och JAG VET att vilken almanacka kommer INTE att följa med hem nästa år oavsett priset;(



De fiffiga klistermärken.....



Kommentarer
Orsi säger:

Hahahha vi lyckades att köpa samma almanacka!<3<3<3<3

2010-12-31 | 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback