Jag är galen, alltså Jag lever.......

Ingen har missat väl att det är en halv meters snö i Växjö!!! Så skottning är ett måste om man ska komma ut från huset på dagarna. Men idag var jag tvungen att skotta altanen för att få upp belysningen.
Så jag klädde på mig-vist är jag lik en viss docka som gör reklam för vinterdäck- och ut i snön. Och medan jag skottade kom idén....................Undrar om det gör ont få snön som hänger från taket på sig........Ja, lite galet, men jag testade det!!! Och det gjorde INTE ont. Mest kallt då en del av snön hamnade innanför tröjan. Phu!! Brrrrr!!
Så Galenpanna på G igen!!
God natt!!! Sov sött alla glada:)


Likheten är slående:)



Är man snygg eller? Min mössa från barnavdelningen......




Man är galen så länge man lever......




Kommentarer
ÅSA säger:



Nu har jag fått in vinnarens gästinlägg, så nu ligger det uppe på bloggen :)



haha vad skönt hörrö :P Värre än o bli mulad ju :P

2010-12-09 | 10:21:08
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
Johanna Roth säger:

Underbara bilder!

2010-12-10 | 09:22:37
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback