Händerna doppade i nikotin?? NOT!!!

Vet inte med VAD jag har tänkt eller inte tänkt, men vad gör man inte för att bli "snyggare".
Men för att komma till poängen......jag har kommit fram till den super idén att testa brun utan sol. Så klart alla dra andan nu och skriker..NEJ!!! Ja, jag VET att risken är att bli gul som alla blev i glada 80-90 talet är stor, men nu borde va produkterna bättre eller?. Så jag frågade lite runt, kollade på nätet och köpte en prisvärd budgetvariant. Och så sa tjejen i affären att jag ska tvätta händerna noga  efter smörjningen. Och Jag GJORDE DET!!!!!!  Men som alla vet effekten kommer efter några timmar. Så jag smörjade mig in och gick och la mig. När jag vaknade idag så var jag INTE gul ,men mina händer!!!!! Fick smått panik, skrubbade, skrapade......ja jag gjorde allt, men de ÄR gula. Tur att jag inte jobbar förre torsdag!! Så ni får skaka på huvudet och skratta en runda......men nu är handskarna införskaffade och jag har lärt mig en läxa:)
Kramis-kramis:)



Snyggt va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback