Giraffhals och halsont....

Med julens alla matfrosseri och besök kom även stressjukan på posten. Det slår till varje år efter jul. Jag blir alltid sjuk efter jul. Så nu sitter jag här igen efter en behaglig och rolig arbetsdag, då jag har släpat mig runt och känt mig allmänt som Mr Bean. Ni vet.....förvirrad, galen, klumpig men rätt glad ändå!!!

Men när jag kom hem kände jag mig mer och mer kass rent ut sagt.....asså.....en sak till jag inte fattar med det svenska språket...varför säger man det så..."rent ut sagt"........varför kan man inte säga "smutsigt sagt"? Ahh...glöm det;)

Så tillbaka till Moi......

Dagens fundering....om man har ont i halsen och är en giraff, har man 100ggr ondare?? Med tanke på att deras halsar är mycket längre!!!! För att då ska jag inte gnälla.....de har det  mycket värre!!!

God natt mina vänner.....som ni ser humöret är det inget fel på:)


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Hoppas du mår bättre idag.

2010-12-28 | 07:01:00
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Erika säger:

Tack Hanna, jag intar planläge idag:)

2010-12-28 | 12:26:55
Bloggadress: http://pitbullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback