Favoritpynt vid juletid.....

Idag var det stora dagen. På barnens begäran har vi plockat fram alla kartongerna för att göra livet surt för alla inredningsexperter och lägga fram tomtar, glitter och alla "hemgjorda" pynt som barnen har samlat på sig genom åren.
Och för att vi ska va ännu mer stolt, så har vi inhandlat granen också idag. Jag tror att det blev ännu större än förra året. Vi får se imorgon när vi tar in den och klipper bort nätet runt om.....bilder kommer.
Så glada folk, här kommer en samling av mina favoriter......

God Jul!!!


Mina favorittomtar!!!



Herr och Fru Grip:)








Inga vanliga tomtar och snögubbar, men vem sa att jag gillar vanliga saker....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback