30 dagars tema bloggande....nr 8.

Ett ögonblick

Sitter hos en kompis på en så kallad klassfest. Datakursen som man gick mitten på 90-talet. Helt plötslig var vi mer än bara klassen då alla bjöd in någon och lägenheten fylldes sakta men säkert med folk som jag har aldrig sett. Har pysslat noga med kläderna innan eftersom vi skulle gå ut efteråt. Blåa lackbyxor(!) svart tröja och högklackad. Underbart 90-tal!!!♥

Han kom genom dörren med ett leende på läpparna och min första tanke var-Jaha en "blatte" till. Svart hår, bruna ögon och jävligt snygg. Jag hade fullt upp med ett samtal med en klasskompis, så tankarna flög vidare. <senare kom ögonblicket som jag kommer aldrig att glömma!! Bishop, fullt med folk och jag är på väg ut för att åka hem.
Då kommer han emot mig och har den finaste leende som jag har sett. Och han ler MOT MIG!!! Var tvungen att vrida huvudet efter honom......och han vred huvudet också......det har hänt något, men då visste jag inte hur viktig den ögonblicket var.
Nu vet jag det!!

Idag är vi gifta, har två underbara barn och dock att livet går upp och ner så är det vi två sen det ögonblicket!!!♥♥♥


Kommentarer
suzan säger:

Ett otroligt vackert par och så fina vänner. Är lycklig å stolt att ha Er i mitt liv som mina vänner. Älskar Er!

2010-12-16 | 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback