10 år, har mammas temperament och skogalen:)

Grattis min lilla höna som har fyllt 10 år den 23-e december!!!! Ja, jag vet vi borde ha planerat bättre, men Du var beräknat den 16-e, så om man tänker efter så hade du rätt skönt där inne och tog tid på dig!!!
Sen kom du som en X2000 så jag nästan fick dig i bilen. En liten , söt mörkhårig plutt som hade den sötaste röda pussmunnen på hela BB!!
Du var alltid glad, spred glädje runt om kring dig så fort du bara kunde le, började gå tidigt, och vi kallade dig "skuggan" för att du förföljde storasyster vad hon än gick. Tidigt visade sig att du fick dina färger från pappa men temperamenten, att va skogalen och att älska smycken fick du från mig.

Så nu har du blivit 10 år med en stark vilja , men fortfarande en liten pajas som vill och ha oftast roligt!

GRATTIS Lilla hönan på din dag!!!!

Älskar dig över hela världen, i hela universum och hela Jupitervägen!!!

Mamma:)

Favoritmaten är ett MÅSTE  när man fyller år. Twix och Risi Frutti;)



En trött morgongäng som är på väg sjungande till Ebba......



Nyvaken?? Njaa.....hon har varit vaken och väntat......men släckte
snabbt och spelade med när vi kom:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback